Blake Lively lanceert drankmerk en ontvangt veel kritiek
Hoewel Serena van der Woodsen wel te porren was voor een borrel, is Blake Lively zelf niet echt een grote drinker. Des te opvallender, dat ze een eigen alcoholmerk lanceert met voorgemixte cocktails.
Je raadt het al: de actrice vangt bakken kritiek.
Blake Lively door het slijk na lanceren alcoholmerk
Twee maanden geleden ontving Jennifer Lopez veel backlash toen zij als niet-drinker met een eigen alcoholmerk kwam, genaamd Delola. Toch weerhield dit Blake Lively niet om Betty’s Booze te lanceren: een drankmerk met verschilldende soorten cocktails in blik.
”Drinking isn’t my thing. But for f* sake, flavor is. Homemade recipes. Real fruit. Real ingredients. Quality booze. No crap. Also a real time saver. Which is why I really did it. @bettybooze” schrijft Blake op Instagram. En hoewel je na deze caption zou denken dat ze alcoholvrije cocktails verkoopt, is niets minder waar.
En net als bij JLO, zijn de reacties niet mals. ”How can you market/create a product you don’t openly consume yourself? come the f on now…” luidt de meest gelikete comment. ‘‘So she’s smart enough not to drink alcohol but wants people to spend their $ on alcohol so she can get richer?” schrijft een ander.
Toch zijn er ook fans die het voor de 35-jarige actrice opnemen. ”The ridiculousness of these comments. It’s a drink, get over it or go try it, either way keep it classy” schrijft iemand onder de post, naar aanleiding van de vele kritiek.
Het zusje van Betty Buzz
Toch valt deze opmerkelijke move van Blake best goed te verklaren. Ze heeft al een tijdje haar eigen non-alcoholische drankmerk, genaamd Betty Buzz. Omdat ze dus zelf niet zo’n drinker is, ontwikkelt ze bruisende non-alcoholic mixers. Deze kunnen gemixt worden of los gedronken worden. Toch mistte de vaste klanten een variant mét alcohol – en zo is Betty Booze geboren.