Coperni bewijst: kittens zijn het enige nodige ingrediënt voor een succesvolle campagne
De ontwerpen, shows en campagnes van Coperni houden ons al jaren in een wurggreep, maar deze week lieten ze zien dat we daar voorlopig niet uit kunnen ontsnappen. Het merk lanceerde namelijk de aller schattigste kerstcampagne ooit en we kunnen niet stoppen met ernaar kijken.
Coperni strikes again!
Coperni’s kerstcampagne door Charly Gosp
Het vakmanschap van Coperni heeft wat ons betreft al jaren een schoonheidsprijs gewonnen, maar dit keer hebben ze dat op een totaal nieuw terrein gedaan. De Holiday 2023-campagne die geschoten is door fotograaf Charly Gosp, presenteren Coperni’s collectie op een unieke, té schattige manier.
De beelden zijn niet alleen voorzien van een heerlijke dosis stijl en mode maar ook van iets verrassends zachts, namelijk: de meest schattige kittens ooit. Zo piept er een nieuwsgierig witte kitten uit de iconische Swipe bag en gluurt er een zelfverzekerd mini-katje uit de Rubber Bridge Boot. Of je nou een katten-mens bent of niet, hier smelt toch gewoon iedereen van?
Katten, sneeuw en accessoires
Waar campagnes vaak allerlei opvallende elementen bevatten om zichzelf te onderscheiden van de massa wordt er aan het element “schattig” hier niet heel vaak gedacht. Ten onrechte, als je het ons vraagt, want de onverwachte samenkomst creëert een heerlijke tegenstelling, die een luchtig gevoel toevoegt aan de modewereld.
Wat deze campagne ook nog eens onderscheid, is de eenvoud. Geen ingewikkelde grafische trucs. Maar gewoon katten en accessoires op kunstsneeuw. Het resultaat? Een campagne die zowel mode-liefhebbers en Coperni-fans als kattenliefhebbers per direct in katzwijm laat vallen. Smelt lekker even met ons mee: