Van kookboeken tot skincare: dit gaat Meghan Markle’s ‘American Riviera Orchard’ allemaal verkopen
Meghan Markle is weer back in business. Stapje voor stapje pakt ze het leven van een gemiddelde Hollywood celeb weer op. Het begon allemaal met een vertoning op de rode loper en nu komt daar ook een merk bij. Het merk heet America Riviera Orchard en daar gaat Meghan van alles mee verkopen.
Want zoals een echte celeb betaamd, is je carrière niet compleet zonder succesvol lifestyle- of beautymerk. Wij zijn benieuwd wat Meghan voor ons in petto heeft.
Meghan Markle komt met eigen merk America Riviera Orchard
Op 15 maart opende Meghan Markle stilletjes een nieuwe Instagram-pagina. Maar zoals je al verwacht, ging dit niet heel stilletjes aan de wereld voorbij. Het merk gaat American Riviera Orchard heten. Op het Instagram-account zien we niets anders dan een sierlijk logo, met de tekst ‘by Meghan, The Duchess of Sussex’ in de bio.
Hoewel Meghan bijna niets over de onderneming heeft onthuld, geeft de aanvraag van haar handelsmerk meer details weg. In eerste instantie ging het alleen om producten rondom eten. Denk aan interieur decoratie keukenartikelen zoals karaffen, servetringen, bestek, tafellinnen, placemats en servetten en zelfs kookboeken.
Later bereidde Meghan haar trademark aanvraag uit – en daar kwamen een aantal interessante categorieën bij. Opeens ligt de focus ook op beauty. Zoals The Daily Mail maandag meldde, heeft de hertogin sindsdien haar depot uitgebreid met make-up, huidverzorging, haarverzorging en parfum.
Daarnaast heeft Meghan ook handelsmerken aangevraagd voor yogamatten, kussens, wenskaarten, kalenders, cadeaupapier en fotoalbums. Evenals producten voor dieren, zoals dierenvoeding, halsbanden en voedingsbakken. Tot slot zou America Riviera Orchard ook sieraden gaan verkopen. Eén ding is zeker: Meghan gaat een waar imperium bouwen.