Dit zijn de eerste reacties op het modemerk van Kylie Jenner
Kylie Jenner, de jongste van de Kardashian-familie en de jongste self-made miljardair van de wereld, vind het nog helemaal geen tijd om te stoppen. Later deze maand lanceert ze gewoon nóg een merk – en de meningen zijn verdeeld.
De een kan niet wachten, de ander proest het uit.
Kylie Jenner doet het allemaal
Kylie’s flinke ondernemersgeest is de drijvende kracht achter meerdere succesvolle ondernemingen, van cosmetica tot kleding. Op amper 16-jarige leeftijd lanceerde ze samen met haar zus Kendall een kleding- en sieradenlijn voor PacSun, gevolgd door hun eigen trendy collectie, Kendall + Kylie. Maar dat was nog niet genoeg voor de jonge onderneemster. Ze dook in de wereld van hairextensions met Kylie Hair Couture en creëerde een revolutie in de make-upindustrie met Kylie Cosmetics, waarmee ze haar weg baande naar de Forbes-lijst van jonge self-made miljardairs.
Maar stoppen met ondernemen omdat er onderhand wel genoeg pegels binnen zijn gekomen? Dat doet de inmiddels 26 jarige ondernemer, realityster en moeder van twee zeker niet.
Een nieuw Kardashian-merk op komst
In plaats van op een bedje aan het strand te nippen van een cocktail en eens lekker van alle luxe te genieten is Kylie bezig met het opzetten van een nieuw kledingmerk. En nee, ook dat is niet de eerste keer, want in 2021 lanceerde ze een badmodelijn genaamd “Kylie Swim”. Niet dat dat heel goed liep, want de reacties op de kwaliteit en de astronomische prijzen waren niet mals.
De eerste reacties op Kylie’s Khy
Of haar nieuwe merk beter ontvangen gaat worden, is nog even afwachten. Gisteren maakte ze via Instagram bekend dat de naam van het merk “Khy” gaat zijn. Op de gelinkte Instagram-pagina – uiteraard ook genaamd @khy – is te zien dat het merk op 1 november live zal gaan. Ook is op de posts te zien dat het merk in ieder geval verschillende zwarte leren items zal verkopen. Maar wat kunnen we nog meer verwachten van Khy? De modewereld houdt hun adem in.
Khy, but why?
Ondanks dat de lancering nog even duurt regent het alvast van de reacties. Sommige fans kunnen niet wachten om te zien wat dit nieuwe merk te bieden heeft, terwijl anderen hun kritiek niet onder stoelen of banken steken.
Zo luiden een aantal van de meest populaire reacties “Okay so what in the millionaire is this?“, “A brand nobody needed” en “Accessible price? Do they know what minimum wage is? Cause damn“…
Maar zeker niet alle reacties zijn negatief. Een fan laat weten niet te kunnen wachten “I can’t wait to see what this brand is fr” en een ander laat blijken hoge verwachtingen te hebben: “Khy coming to end all other luxury brands“.
Natuurlijk barsten de reacties bij onze favoriete modeplatforms ook los.
Tja, deze grap kon natuurlijk niet niet gemaakt worden… En natuurlijk voorzag Diet Prada de wereld weer van een overdaad aan verdeelde meningen.
Zal Kylie slagen?
De vraagt blijft voor nu natuurlijk: zal Khy de wereld verrassen met innovatieve ontwerpen en betaalbare prijzen, of wordt het een van de volgende merken die we binnen no time weer zijn vergeten? We gaan het zien.
Uh oh Kendall: Bad Bunny en Sofía Vergara flirten online en het internet gaat los