Highsnobiety lanceert samenwerking met meer o.a. Adidas, Diptyque en Café de Flore
Highsnobiety, hét (online) magazine voor mode, luxe streetwear, sneakers, muziek en kunst is al jaren een toonaangevend platform voor de stedelijke cultuur en stijl. Door middel van exclusieve samenwerkingen, scherpe artikelen en een smaakvolle grafische vormgeving weten ze keer op keer een groot publiek te informeren en entertainen. Vandaag lanceerde het platform een eigen collectie. En niet zomaar één.
Oh mon Dieu! Van Parisian Adidas Stan Smith’s tot items van Café de Flore, Loulou en Diptyque Paris… Wij willen alles hebben.
Highsnobiety lanceert iconische collectie
Met meer dan 20 exclusieve samenwerkingen op gebied van mode, interieur en accessoires lanceert Highsnobiety zijn grootste ‘Not In Paris’ collectie tot nu toe. Met Not In Paris geeft Highsnobiety een podium aan de meest toonaangevende creatievelingen uit de kunst, mode, muziek, film, literatuur, design, gastronomie en technologie samen. Het resultaat? Een smaakvolle golf aan samenwerkingen, spraakmakende evenementen en exclusieve producten.
Not in Paris
De eerste collecties van NIP stonden volledig in het thema van (hoe kan het ook anders) Parijs. Dit jaar gaan ze nog een stap verder en presenteren ze hun enorme collectie in een heuse pop-up flagship store van zo’n 440 vierkante meter op de Rue Réaumur in het hartje van Parijs. Op elke verdieping zijn exclusieve producten, installaties, tentoonstellingen en evenementen te vinden. Een must do voor iedereen die deze week in Paris is dus.
Met al deze merken werkte Highsnobiety samen
De nieuwste collectie bevat samenwerkingen met de volgende beeldbepalende merken:
- Café de Flore
- Adidas
- Palais de Tokyo
- Jean Paul Gaultier
- Diptyque Paris
- Loulou Restaurants
- The Fabricant
- Le Petit Nicolas
- L’As du Fallafel
- Justine Clenquet
- XL Extralight
- P.A.M.
- Retrosuperfuture
- Ivy
- Ed Banger Records
- J.M. Weston
- StockX
- NTS
- K-Way
- École Kourtrajmé
- Poldo Dog Couture
Eten, drinken, liggen en flaneren als een echte Parisienne
Heb je nou niet het geluk om deze week in de Franse hoofdstad te zijn? Geen zorgen. Ook online zijn de iconische items van de samenwerkingen te vinden. Voila! Hier vind je een greep uit de collectie, bestaande uit 80 items, variërende tussen de €15 en €1250.
Dit zijn de mooiste en de lelijkste looks van ‘And Just Like That’ seizoen 2