$$$ – Dit is het bizarre bedrag dat Selena Gomez verdient per Instagram-post
Selena Gomez doet goede zaken. En we moeten toegeven: toen wij nog druk aan het Mario Karten waren, was Selena al aan het werk bij Disney. Ze heeft er met haar 30 jaar al een flinke loopbaan op zitten en daar komt ook een bizar vermogen bij kijken.
Get that coin, girl.Â
Zóveel verdiende Selena met haar eerste klussen
Selena zet meteen de toon, want met haar rol in Wizard of Waverly Place harkte ze al aardig wat geld binnen. We hebben het over $30,000 per aflevering – en dat voor 106 afleveringen.
Vervolgens was Sel te zien in Only Murders In The Building, waar de andere acteurs $600,000 (!) per aflevering verdienden, en laten we er voor het gemak vanuit gaan Selena dit ook kreeg. Niet te vergeten dat ze ook bij veel shows betrokken is al producent. Zij was immers het brein achter 13 Reasons Why.
En met de muziek?
Naast acteren, kennen we Selena natuurlijk als zangeres. Een lucratief talent, want in 2013 werd haar vermogen 10 miljoen dollar, dankzij de verkoop van haar eerste solo album. Daarna verdiende ze flink wat centen met haar tours: met de Stars Dance Tonight tour verdiende ze 35.3 miljoen dollar en met de Revival tour 35.6 miljoen dollar.
Dan is er nog Rare Beauty…
Rare Beauty doet het goed en heel TikTok is fan van de liquid blush. De sales liegen er dan ook niet om, in het eerste jaar zette ze zo’n 60 miljard dollar om.
Dit verdient Selena Gomez per Instagram-post
Selena is één van de meest gevolgde vrouwen op Instagram en daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan. Houd je vast, voor een gesponsorde Instagram-post vraagt Selena een kleine 1,5 miljoen dollar, volgens Instagram Rich List.
Bij elkaar opgeteld is dit het vermogen van Selena Gomez
We did the math. De net worth van Selena Gomez staat nu op een dikke 95 miljoen dollar, alweer 20 miljoen dollar meer dan vijf maanden geleden. Ze doet het goed op financieel gebied, mede dankzij haar beautymerk, kookprogramma op HBO, het nieuwe seizoen van Only Murders In The Building en natuurlijk alle merken waar ze ambassadeur voor is.