Jennifer Lopez lanceert een drankmerk en vangt bakken kritiek: ‘Mama you don’t drink alcohol’
Jennifer Lopez heeft een nieuw bedrijf gelanceerd: Delola. De beelden zien er prachtig uit, de boodschap is duidelijk en het alcoholische drankje doet het water in de mond lopen. Toch vallen fans over de nieuwe onderneming van J.Lo, want de artieste drinkt al jaren niet meer.
Je begrijpt, de reacties zijn niet mild.
Jennifer Lopez lanceert een drankmerk
Jennifer Lopez lanceert Delola: een alcoholische spritz die laag in de calorieën zit. Dinsdag kondigde ze de komst van het merk aan op Instagram: ‘‘The secret is out!!! I’m proud to share with you @DELOLA … my new collection of unique, mixology-level ready to enjoy spritzes.”
Volgens Jennifer moet dit merk haar speelse en onbezorgde kant meer belichten. Toch denken haar volgers daar anders over. Jennifer drinkt zelf al jaren niet meer en om dan een alcoholmerk te lanceren is volgens velen gewoon een ‘money grab’. Jennifer doet dit niet alleen, ze richtte het merk op met veteranen uit de drankindustrie, namelijk Ken Austin en Jenna Fagnan en haar manager Benny Medina.
Volgers zijn het niet eens met deze keuze
Op een paar enthousiaste comments na, zijn de reacties overwegend negatief. ”Oh wow. This is disappointing. Why not create a NA brand considering you’ve been outspoken about the negative affects of alcohol and that you yourself don’t drink? This feels so off-brand for you, genuinely curious why you’re selling alcohol” luidt één van de reacties.
Een andere volger schrijft: ”Jlo you don’t drink. This is like something that is known and has been pointed out on numerous occasions. I mean….I get it- a coin is a coin- but mama you don’t drink alcohol.” En zelfs het verleden van Ben Affleck wordt er door een andere volger bij gehaald: ”This is so out of alignment for the brand. 1) jlo doesn’t even drink?? And 2) Ben is a recovering alcoholic. WTF.”