Jennifer Lopez volgende maand te zien in Netflix-actiefilm The Mother
Netflix geeft vandaag de trailer vrij van The Mother. De actiefilm met niemand minder dan Jennifer Lopez in de hoofdrol is vanaf 12 mei wereldwijd te zien.
Over The Mother
We kennen Jennifer allemaal uit de meer rom-com achtige films als Maid In Manhattan en Shall We Dance, maar nu gaat ze dus voor een heel ander genre. Waar gaat ‘The Mother’ over? Niet over een gezellig gezinnetje in een mooie zonnige Amerikaanse stad. Nee, deze Mother heeft een heel ander leven gehad. Na zich jarenlang te hebben verstopt in de wildernis van Alaska, keert een levensgevaarlijke huurmoordenaar terug om de dochter te redden van wie ze op grote afstand hield. Bekijk de trailer van de film hieronder:
Het internet staat al vol reacties over deze nieuwe rol van J.Lo: “This is Jennifer Lopez – the dramatic actress that I’ve been dying to see again! I wish she’d do less romantic comedies and more movies like this! Her best movies are Out Of Sight, U-Turn, Blood and Wine, Selena, Enough and Hustlers. Looking forward to watch this one” en “She definitely killed the role of her too! Desperately waiting for the movie”
Kritiek op Jennifer en haar nieuwe drankmerk
Jennifer mag dan wel druk zijn als actrice, ook is ze onderneemster en heeft ze recentelijk een drankmerk opgericht. Dat is bijzonder, want zelf schijnt ze helemaal niet te drinken. Volgens Jennifer moet dit merk haar speelse en onbezorgde kant meer belichten. Toch denken haar volgers daar anders over. Jennifer drinkt zelf al jaren niet meer en om dan een alcoholmerk te lanceren is volgens velen gewoon een ‘money grab’. Jennifer doet dit niet alleen, ze richtte het merk op met veteranen uit de drankindustrie, namelijk Ken Austin en Jenna Fagnan en haar manager Benny Medina.
Op een paar enthousiaste comments na, zijn de reacties overwegend negatief. ”Oh wow. This is disappointing. Why not create a NA brand considering you’ve been outspoken about the negative affects of alcohol and that you yourself don’t drink? This feels so off-brand for you, genuinely curious why you’re selling alcohol” luidt één van de reacties.
Meghan Trainor kiest Kris Jenner als ‘Mother’ in nieuwe muziekvideo