New kid in town – Alles wat je wil weten over Kate Moss’ wellness-merk Cosmoss
Kate Moss joint de club van Selena, Hailey, Gwyneth en veel meer bekende celebrities, want ze komt met haar eigen beauty- en wellnessmerk Cosmoss. Wij vertellen je alles wat je wil weten over deze new kid in town.
Want ja, als model weet je natuurlijk wat je nodig hebt om je goed te voelen en te stralen. Doe ons maar een beetje van die Kate Moss-glow.
Deze Kate Moss contour-hack verandert de manier waarop je make-up doet voorgoed
Kate Moss lanceert haar eigen wellness merk Cosmoss
De naam geeft ons lichtelijk spirituele vibes (met een knipoog naar haar eigen naam) and we’re here for it. Met Cosmoss richt Kate zich echt op jouw welzijn en minder op make-up. Het is daarom niet gek dat het merk lanceert met zes verschillende producten: een cleanser, een face cream, twee verschillende soorten thee, de Sacred Mist Eau de Parfum en Golden Nectar oil. Alle producten zijn duurzaam verkregen, vegan en cruelty-free. Go kate!
Ontstaan in de lockdown
We hebben allemaal wel gekke hobby’s versleten in de lockdown: skeeleren, koffie opkloppen, armbandjes maken en noem maar op. Bij Kate Moss was dit ook zo, zij ontwikkelde een liefde voor tuinieren, bloemen persen en wild water zwemmen. Cosmoss viert het vertragen, het zelfontdekken en de spiritualiteit.
”Cosmoss draws on my life experiences, my journey, and my transformation. Each product has been meticulously crafted with wellbeing in mind and designed to unlock new rituals leading you to find inner balance and love. Using only the purest most potent ingredients, from the Sacred Mist to the exquisite skincare to the uplifting tea blends, every infusion draws on nature to centre and complete you. A story of reconnection from soul to surface. There is a magic to Cosmoss and I can’t wait for you all to uncover it, just as I did” vertelt Kate over het nieuwe merk.
De producten van Cosmoss zijn nu te koop op de website.