Kendall Jenner en Bad Bunny maken relatie officieel in kersverse Gucci-campagne
Kendall Jenner en Bad Bunny zijn een ding. In de nieuwste Gucci-campagne zien we het stel samen stralen. Het was lang wachten op een officiële bekendmaking van de relatie, maar het was het wachten waard.
Je relatie bekendmaken in een Gucci-campagne: het zal ons niet verbazen als dit weer een meesterzet is van momager Kris Jenner.
De Gucci-campagne met Kendall Jenner en Bad Bunny
De kersverse campagne van Gucci is opgenomen op een vliegveld en staat in het teken van samen reizen. Of nog preciezer: de intimiteit van samen reizen. In de hoofdrol hebben we niemand minder dan lovebirds Kendall Jenner en Benito Antonio Martínez Ocasio, a.k.a. Bad Bunny.
De campagne, gefilmd door Anthony Seklaoui, is geïnspireerd op de jetset glamour van de jaren 1990.
In een poging om Gucci’s oprichtingsgeschiedenis eer aan te doen, wil de nieuwe creatief directeur Sabato De Sarno een nieuw tijdperk van avontuur en luxe reizen inluiden – maar dan wel met de toonaangevende gezichten van deze tijd.
De reacties op het internet
Dat niet iedereen fan is van deze campagne, wordt al snel duidelijk. Naast veel lovende reacties, vangt de campagne ook behoorlijk wat kritiek. Vooral de keuze voor Bad Bunny vinden een aantal Gucci-fans nogal smaakloos. ”Does the people from Gucci understand what Bunny songs lyrics mean? So tasteless!!” schrijft iemand onder de foto’s van Gucci. ”I’ve never unfollowed something more quickly” schrijft een ander.
Maar ook Kendall vangt kritiek. Bij haar gaat het vooral om de beelden op het vliegveld. Velen vinden dit nogal out of character, omdat Kendall amper met publieke vluchten vliegt, maar zich altijd per privéjet vervoert. ”As if she’s ever sat in an airport” schrijft iemand onder de foto van Kendall voor Gucci. ”Kendall and the WhatsApp-group ‘Not Kourtney”’ schrijft iemand ander, als verwijzing naar de fikse ruzie die er nu binnen de Kardashian-familie afspeelt.