Marketing-genius Kris Jenner strikes again: Kendall Jenner mét komkommer te zien in commercial
Weten jullie nog? De scène uit The Kardashians waar Kendall Jenner een komkommer PROBEERT te snijden? Ja, dat ging nogal mis. De hele wereld kwam er achter dat miss Jenner geen idee heeft hoe ze deze groente moet snijden en het is eigenlijk heel erg grappig. Dat de Kardashians marketing-genieën zijn, dat is duidelijk. Kendall trok tijdens Halloween een komkommerkostuum aan en nu zijn moeder en dochter samen te zien in een Uber Eats commercial in Australië.
Mét dat groene gevaarte op de snijplank.
Kendall Jenner en de komkommersaga
We weten allemaal dat de Kardashian-Jenners veel geld verdienen en dat ze een relatief makkelijk leven leiden. Dan hebben we het vooral even over alle grote huizen, personeel, eigen bedrijven, veel auto’s en nog meer. Natuurlijk snappen we ook dat deze bekendheid ten koste gaat van een hoop andere dingen, maar ze mogen niet klagen. Toch was de hele wereld in shock na het zien van de snijtechniek van Kendall. Want.. ook al heb je geld, hoe weet je niet hoe je dat snijdt?
@kardashianstoday All of Kendall and Kris’s parts in the new commercial #kendalljenner #cucumber #krisjenner #ubereats #kardashians
Anyway, dat bleek een lastige opgave. Moeder Kris weet natuurlijk als de beste hoe ze haar kids en hun flaws kan inzetten voor marketingdoeleinden. In Australië loopt er nu een reclame van Uber Eats mét moeder Kris en Kendall, waarin Kris vertelt dat ze nu álles kunnen bestellen via de UE-app. ‘Anything to make it easier to cut’, zegt Kenny. Is dit een vooropgezette stunt (en kan ze dus wél prima snijden) of gebruikt Kris dit écht als inkomstenbron? Ja, slim is die vrouw zeker.
Moet je geheugen even opgefrist worden? Hieronder dé video van Kendall die geen clue heeft.
@kardashian4lifeb Rich people problems 😍 ・#fyp #kendalljenner #krisjenner #10MillionAdoptions #stxrfs