Het is Singles Day: dit zijn de beste kortingen online
‘Net als Valentijn, moet er ook een dag voor de vrijgezellen zijn’ moeten de Chinezen gedacht hebben toen ze in 1993 Singles Day uitvonden. Inmiddels is Singles Day vooral een groot shopfestijn – en wij vertellen je waar je de meeste korting krijgt.
En ja, ook als je in een relatie zit, is dit de ideale dag om te shoppen.
De beste kortingen tijdens Singles Day
Black Friday komt er ook aan en Cyber Monday sluit het winkelseizoen af. Maar kan jij niet wachten tot 29 november? Dan kan je tijdens Singles Day alvast je slag slaan bij de volgende online retailers.
NA-KD: 25 procent korting op alles
Wij zijn verliefd op de najaarscollectie van NA-KD; het heeft alle trends waar wij deze herfst als een blok voor vallen. Denk aan plum, panterprint en veel leerlooks. Dat je vandaag 25 procent korting krijgt op de gehele collectie, maakt het natuurlijk alleen maar beter. Op feestcollectie van NA-KD krijg je zelfs 30 procent korting. Je hebt geen code nodig, de korting wordt automatisch toegepast.
Loavies: 22 procent korting op alles
Net als NA-KD, pakt Loavies Singles Day groots aan dit jaar. Met de code ‘SINGLESDAY22’ krijg je 22 procent korting op de hele collectie. En dat komt goed uit, want de feestcollectie van Loavies is live en daar zitten veel parels tussen.
H&M: 11 tot 44 procent korting
De korting kan hoog oplopen tijdens Singles Day bij H&M – maar liefst tot 44 procent. En nu het creatieve brein achter de nieuwe collectie zich flink liet inspireren door The Row, betekent dat dat wij er chique uitzien voor een nóg vriendelijker prijsje.
Douglas: 22 procent korting op alles
Tot en met 11 november geeft Douglas 22 korting op alle producten die zij aanbieden. Op sommige items krijg je nog meer korting. Zo gaat er 25 procent van alle Kiehl’s serums af en zelfs 40 procent van alle Coco & Eve items.
Hunkemoller: 20 procent korting vanaf 20 euro
Wie vandaag een bestelling van minimaal 20 euro plaatst bij Hunkemoller, krijgt 20 procent korting. Laat dit een teken zijn dat je mooie lingerie voor niemand anders dan jezelf koopt.
De ‘single scale’ theorie kan de reden zijn waarom jij steeds maar niet de ware vindt